RANDOM SPAZMS pt2

my picture stuff are repaired already but i DUN HAVE TIME.

bloody hell...update update think i so much time ar?si penguin...

no time no time...chiong batching now. both countries Singapore and Msia...chiong CGW pictures for batching....after that rush out R.series for batch. wth....i think i just pushed myself into handling more den i could....GAH no matter, its all for the boys...kaito and yuuto T^T i mush PRESERVE!! I MUST SURVIVE!!! la viva...i go play game >.> =x

i wonder if i have enough time for Yuuto when he comes....too busy with batch muggin >.>

oh yea...wanted to post this a long time ago....no copy pasta..is i TYPE out one.

感情 线
我想我一开始有点疑惑,好像被她说中些舍么
难道已经没有别的选择,只能乖乖的束手就策

难过的是我们做了选择,是对是错谁也没把握
如果要我放手才能获得,为何在我心中有舍不得?

看~着你要走,还装着笑容
掩饰的脆弱要承多久?

如果现在开口,如何挽留?
感情这条线,注定只能这么远。

不敢相信已经来到终点,想你爱他必定多一些
我们之间不可能再回到从前,我还傻傻画着幸福线~
看着你走远,还继续装笑脸。
掩饰折磨我能承多久?

如果现在开口怎么挽留?感情这条线注定不能延长一点~

你已不在,而我何时才清醒?
相信一切都是命

不曾放弃你[不曾放弃你]
我不会说舍么,默默地承受
舍得都自豪


看~着你要走[baby 看着你要走]
还装着笑容[那么多的笑容]
掩饰的脆弱要承多久?[还要承多久?]
如果现在开口[现在开口],如何挽留[如何挽留]?
感情这条线注定只能这么远。


看~着你要走
还装着笑容[we will carry on]
掩饰的脆弱要承多久?[some lousy taiwanese engrish. dun understand]
如果现在开口[现在开口],如何挽留[如何挽留]?
感情这条线注定只能这么远。

let the world remain unsave[ithink so....their english pronounciation sux >.> my spelling sux]

Comments

Popular Posts